sobota 5. listopadu 2011

B3 - Bajkal - Listvjanka - tam, kde utíká Ankara od Bajkalu ze Jenisejem



 počásko nám opravdu přálo

 bylo by divné, kdyby sněžit nezačalo

 tak jsme se šly ohřát do muzea, kde bylo mraky turistů :-)
 hej Kláro... kde jsi?????

 tuleň bajkalský byl trochu neposedný

a bajkalský rybičky


 a bokoplavka

 bajkalit

 
v batiskafu jsme se mrkli až na samé dno, samozřejmě Bajkalu
 než jsme se rozloučily s tuleněma, venku napadl pěknej prašan
jo tak tam někde ten Bajkal je

cesta na vyhlídku Čerský kámen, ještě včera byla plná lidí

 
objevila jsem prima zkratku

Klárka už tak nadšená nebyla, fotka se zdviženým 
prostředníkem mým směrem naštěstí nevyšla

 
už se blížíme

 
a tady to vypadá, že zas oddalujeme
 ale nakonec jsme nahoře


občas na nás Bajkal s Ankarou vykoukne
 improvizace

 :-))))



 můj dům, můj hrad

a než jsme se do této siberie vrátily, 
posilnily jsme se na to nefalšovaným omluem bajkalským

 
 ano ano i já se hodlám cpát rybou, a musim chtě nechtě přiznat, že byla fakt dobrá


a tady videjko pro zasmání, Klárka má na svém blogu jedno moje povedenější, tak můžete kouknout i k ní, stejně jako na článek o kolejní schůzi. Jedná se o detailní a přesný zápis z jednání.



Žádné komentáře:

Okomentovat