čtvrtek 10. listopadu 2011

Byly jsme na bále

V sobotu ráno nám volá Dáša. Nechcete večer přijít na master class 19. století? Odbydeme si tři hodiny tance a vyrážíme do Краеведчевского музеа (krajového muzea) vstříc neznámému. Podrobnosti o co jde, jsme se dozvěděly záhy po tom, co jsme otevřely dveře muzea. Většina návštěvníků byla na tuto akci pečlivě připravena a oblečena do dobových šatů. Hm, ty jsme si sebou opravdu nevzaly :( ale prý nevadí.. Večer spočíval v tom, že se ve skupinách máme naučit zvykům 19. století, od tance, přes hry, až po řeč vějířů.
Můj první problém byl najít svoji skupinu lidí s modrýma pentličkama. Nečekaně jsem se zase někde zapomněla. Takže jsem si proběhla celé muzeum, zmatená jak lesní včela. V budově ke všemu bylo neuvěřitelné vedro... klasický ruský zvyk, čím větší zima venku, tím větší vedro vevnitř. (nevím, jestli mě teda v lednu rozdíl 60°C nezabije). Takže jsem se pěkně zapotila, ale nakonec jsem skupinu dohnala a učení mohlo začít... Už tedy vím, jak se tančí polonéza, jak si domluvit rande pomocí vějíře, jak vypadá správné pukrle. Se svým tanečním "talentem" jsem byla trochu jak slon v porcelánu, ale dostala jsem alespoň bílou pentličku za nejhezčí slečnu v naší skupině :-) To asi aby mi nebylo líto, že za tanec ji opravdu dostat nemohu :-)
 

 stužkování



 hra na fanty


 
  vybojuj si zpět svůj fant.. lidi miluju vás, zakřič z balkonu..
hádejte kdo křičel nejvíc... :))

sašův "majsterštyk"

 řeč vějířů

 polonéza

 poklona je základ všeho dění

 Nasťa - slečna v zelených šatech, to tady všechno šéfuje

 Holky byly naprosto úžasné:





Fotografie - Andreas German






Žádné komentáře:

Okomentovat