pátek 21. října 2011

Botky


Tak už máme za sebou jeden zápočet a jednu zkoušku, tu za krásných ruských 5. Poprvé v životě a myslím, že i naposled, jsem si napsala dobrovolně testík, ačkoli bych dostala známku pouze za to, že jsem chodila na přednášky. Když už jsme se ale tak pilně učily, musely jsme si přece vyzkoušet, jestli bychom to zmákly. A taky že jo :-) bylo to i s pochvalou.

Předpověď počasí nekompromisně hlásí, že přijde bída na čechounky a začne mrznout. Naše zimní výbava ještě není kompletní, botky scházejí. Úkolem tohoto týdne bylo si je pořídit. Přibližující se zimu signalizuje i to, že konečně prodejci vyvalili na pulty sem tam i zimní zboží místo „kůpalíků“. Po obhlídce velikostí, došlo na to, že na Klárči nožičky, budem potřebovat spešl botičky :-) Výprava do obchůdku s příznačným názvem Královský rozměr mluví za vše. Měli tam pohromadě dokonce 5 párů bot požadované velikosti! Ráj na zemi. Paní prodavačka zvládala během kmitání kolem bot prohazovat i různá moudra. Jo holky, letos bude pěkná zima, když byl takhle hezký podzim. Ale je fakt, že loni bylo -47 i bez hezkého podzimu. A to už vám pak žádný botky nepomůžou, to se jezdí taxíkem. A jakto, že tady nemáte žádný kluky? My je máme doma. Aha, tak to ale musíte mít nějaký i tady přece. Vždyť žena je jako roční období, to čekáte na zimu? :-)
Odcházely jsme úspěšně s klárčinýma botkama a zamířily omrknout botky v Riekeru, protože moje podzimní botky pomalu odcházejí do věčných lovišť. Teda hlavně podrážka je taková žraloková :-) Neodolala jsem a koupila jsem si botky na normální zimku s ovčím kožíškem a čímsi jako goretexem. Přišlo mi tedy trochu zvláštní kupovat si na Sibiři německé botky, jsou ale bezva. Do opravdové zimy jsem si pořídila kožené kozačky s kožichem do prý -50°C, od místní sibiřské firmy, tak jsem na to zvědavá :-)





 

Žádné komentáře:

Okomentovat